دیدار هیات نظامی عمان با فرمانده نیروی دریایی ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 113
نویسنده : علی

 

هیات نظامی عالی رتبه عمان که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیته مشترک دوستی- نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به کشورمان سفر کرده است؛ صبح امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد نداجا با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار کردند.

امیر دریادار سیاری در حاشیه دیدار هیات نظامی عمان با وی در جمع خبرنگاران گفت:ما امروز میزبان هیاتی متشکل از 12 نفر از افسران عالی رتبه سلطنت عمان در راستای ارتقای تعاملات دریایی دو کشور دوست و برادر ایران و عمان بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما در این دیدار مشترک برای انجام همکاری های دو جانبه از جمله تبادل استاد و دانشجو، مقاله، فنی، تعمیر، نگهداری، نوسازی، تبادل اطلاعات بین کارشناسان دو نیرو، دید و بازدید ناوگروه های دو کشور از بنادر یکدیگر و دید و بازدیدهای آموزشی، بحث های مفصل تری را انجام دادیم و مهم ترین موضوع مطرح شده در این دیدار اجرای رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی بود که تا روز پنجشنبه با مشارکت و همکاری نیروی دریایی ارتش سلطنت عمان آن را در شرق تنگه هرمز برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش مشترک امداد و نجات دریایی برقراری مسایل ایمنی برای تمامی کشتی های تجاری و نفتکش عبوری از این تنگه مهم و راهبردی است.

این هیات نظامی روز گذشته نیز با حضور در بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح با سردار دریادار اصغر صالح اصفهانی معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و پیرامون موضوعات مورد علاقه در خصوص توسعه روابط نظامی - دفاعی و همکاری های دریایی، آموزشی، ورزشی ـ فرهنگی و فنی ـ آمادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.




:: برچسب‌ها: سیاری ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: